Powrót do listy ofert

Warszawa,

Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego

Firma Esri Polska powstała w 1995 roku i jest jedynym autoryzowanym polskim dystrybutorem oprogramowania Esri Inc. USA – światowego lidera w tworzeniu oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS). Działalność Esri Polska obejmuje prace związane ze specjalistycznym doradztwem, świadczeniem usług w zakresie projektowania i rozwoju systemów informacji geograficznej, dystrybucją i serwisem oprogramowania oraz szkoleniami.

Kierujemy się ideą „The science of where – for the good of life” – wierzymy, że dane wzbogacone o kontekst przestrzenny kryją w sobie wiele wartościowej wiedzy, która pozwala kreować pozytywne zmiany w organizacjach i społeczeństwie.

W związku z szybkim rozwojem i nowymi wyzwaniami, poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:

 

Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowa)

Czym się będziesz zajmować:

 

  • Monitorowaniem zgłoszeń technicznych oraz dbałością o ich profesjonalną realizację.
  • Utrzymaniem wysokiego poziomu obsługi klienta w zakresie wsparcia technicznego.
  • Prowadzeniem, modyfikowaniem i rozwijaniem bazy wiedzy zapewniającej kompletną informację dla użytkowników.
  • Raportowaniem błędów i usterek do producenta.
  • Monitorowaniem statusu zgłoszeń przekazanych do producenta.
  • Współpracą z konsultantami wsparcia technicznego Esri Inc.
  • Samodzielnym prowadzeniem prezentacji technicznych i testów oprogramowania.

 

Nasze oczekiwania

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli charakteryzujesz się:

 

  • Wysokim poczuciem odpowiedzialności za swój obszar.
  • Nastawieniem na rezultaty.
  • Nastawieniem na rozwiązywanie problemów.
  • Entuzjastycznym podejściem do wyzwań.
  • Umiejętnością pracy pod presją czasu.
  • Dużą chęcią rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności.
  • Sumiennością.

 

Czego potrzebujesz, aby skutecznie wykonać powierzone Ci zadania:

 

  • Ukończonych studiów lub w trakcie obrony (na kierunku geodezja i kartografia, geoinformatyka, geografia lub pokrewnych).
  • Bardzo dobrej znajomości oprogramowania ArcGIS Pro, ArcGIS Online.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta może być dodatkowym atutem.

 

 

Jakich umiejętności potrzebujesz:

 

  • Bardzo dobrej komunikacji.
  • Współpracy z Klientami i z pracownikami.
  • Dobrej organizacji pracy.
  • Szybkiego uczenia się.
  • Słuchania.
  • Rozpoznawania potrzeb Klienta.


Dlaczego warto?

 

  • Chcesz dołączyć do małego, ale wykwalifikowanego zespołu?
  • Szukasz nowych wyzwań?
  • Czujesz się gotowy mierzyć z nowymi zadaniami?
  • Chcesz spróbować swoich sił w nowej roli?

Jesteś zainteresowany/na?

Aplikuj teraz!

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty, które będą spełniały wymagania formalne. Pozostałym Kandydatom bardzo dziękujemy za zainteresowanie.