Obszary wykorzystania
-
GIS w branży ubezpieczeń
GIS to integracja wszelkich dostępnych informacji niezbędnych do działania na rynku ubezpieczeń i ich wszechstronne analizowanie. Prowadzi to do coraz lepszego dopasowywania oferty do potrzeb istniejących klientów, docierania do nowych klientów i uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Umożliwia również skuteczne zarządzanie ryzykiem oraz analizowanie wysokości wypłacanych odszkodowań.
-
GIS w nieruchomościach
GIS umożliwia tworzenie zintegrowanego obrazu gromadzonych informacji, który pozwala sprawniej pracować, pomaga w zrozumieniu, analizowaniu i wizualizowaniu każdego aspektu codziennych działań. System informacji przestrzennej pomaga wydobywać z gromadzonych w firmie danych dużo więcej informacji wspomagających działanie firmy.
-
GIS w branży retail
Analizy lokalizacyjne są niezastąpionym narzędziem poprawiającym efektywność działania w handlu detalicznym. Korzystanie z GIS-u i analityki lokalizacyjnej pozwala handlowcom analizować, modelować, oceniać, śledzić i lepiej rozumieć rynki z uwzględnieniem lokalizacji placówek handlowych, magazynów, dostawców i klientów.
-
GIS w bankowości
GIS w bankowości to szerokie wykorzystywanie analiz przestrzennych zintegrowanych z analityką biznesową i lokalizacyjną. To możliwości zdobywania wiedzy na temat klientów banków i ich zachowań, to usprawnianie obsługi klientów i podnoszenie efektywności działania banków.