Esri – Oferta Pracy
Specjalista/Starszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta
Firma Esri Polska powstała w 1995 roku i jest jedynym autoryzowanym polskim dystrybutorem oprogramowania Esri Inc. USA – światowego lidera w tworzeniu oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS). Działalność Esri Polska obejmuje prace związane ze specjalistycznym doradztwem, świadczeniem usług w zakresie projektowania i rozwoju systemów informacji geograficznej, dystrybucją i serwisem oprogramowania oraz szkoleniami.
Kierujemy się ideą „The science of where – for the good of life” – wierzymy, że dane wzbogacone o kontekst przestrzenny kryją w sobie wiele wartościowej wiedzy, która pozwala kreować pozytywne zmiany w organizacjach i społeczeństwie.
W związku z szybkim rozwojem i nowymi wyzwaniami, poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Specjalista/Starszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta
Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowa)
Czym się będziesz zajmować:
- Monitorowaniem zgłoszeń technicznych oraz dbałością o ich profesjonalną realizację.
- Utrzymaniem wysokiego poziomu obsługi klienta w zakresie wsparcia technicznego.
- Prowadzeniem, modyfikowaniem i rozwijaniem bazy wiedzy zapewniającej kompletną informację dla użytkowników.
- Raportowaniem błędów i usterek do producenta.
- Monitorowaniem statusu zgłoszeń przekazanych do producenta.
- Współpracą z konsultantami wsparcia technicznego Esri Inc.
- Samodzielnym prowadzeniem prezentacji technicznych i testów oprogramowania.
Nasze oczekiwania
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli charakteryzujesz się:
- Wysokim poczuciem odpowiedzialności za swój obszar.
- Nastawieniem na rezultaty.
- Nastawieniem na rozwiązywanie problemów.
- Entuzjastycznym podejściem do wyzwań.
- Umiejętnością pracy pod presją czasu.
- Dużą chęcią rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności.
- Sumiennością.
Czego potrzebujesz, aby skutecznie wykonać powierzone Ci zadania:
- Ukończonych studiów lub w trakcie obrony (na kierunku geodezja i kartografia, geoinformatyka, geografia lub pokrewnych).
- Bardzo dobrej znajomości oprogramowania ArcGIS Pro, ArcGIS Online.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta może być dodatkowym atutem.
Jakich umiejętności potrzebujesz:
- Bardzo dobrej komunikacji.
- Współpracy z Klientami i z pracownikami.
- Dobrej organizacji pracy.
- Szybkiego uczenia się.
- Słuchania.
- Rozpoznawania potrzeb Klienta.
Dlaczego warto?
- Chcesz dołączyć do małego, ale wykwalifikowanego zespołu?
- Szukasz nowych wyzwań?
- Czujesz się gotowy mierzyć z nowymi zadaniami?
- Chcesz spróbować swoich sił w nowej roli?
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty, które będą spełniały wymagania formalne. Pozostałym Kandydatom bardzo dziękujemy za zainteresowanie.