Powrót do listy ofert

Warszawa,

Key Account Manager Sektor Infrastruktury

Firma Esri Polska powstała w 1995 roku i jest jedynym autoryzowanym polskim dystrybutorem oprogramowania Esri Inc. USA – światowego lidera w tworzeniu oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS). Działalność Esri Polska obejmuje prace związane ze specjalistycznym doradztwem, świadczeniem usług w zakresie projektowania i rozwoju systemów informacji geograficznej, dystrybucją i serwisem oprogramowania oraz szkoleniami.

Kierujemy się ideą „The science of where – for the good of life” – wierzymy, że dane wzbogacone o kontekst przestrzenny kryją w sobie wiele wartościowej wiedzy, która pozwala kreować pozytywne zmiany w organizacjach i społeczeństwie.

W związku z szybkim rozwojem i nowymi wyzwaniami, poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:

Key Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowa)

Czym się będziesz zajmować:

 

  • Realizacją planu Sprzedaży.
  • Utrzymywaniem i rozwijaniem współpracy z obecnymi Klientami zwłaszcza z branży transportu kolejowego, drogowego i lotniczego.
  • Współprowadzeniem rozmów handlowych i negocjacji.
  • Analizą potrzeb Klienta i specjalistycznym doradztwem w zakresie doboru odpowiedniej technologii/oprogramowania GIS.
  • Udziałem w procesach przetargowych.
  • Nawiązywaniem i budowaniem relacji z firmami partnerskimi w celu poszerzania możliwości sprzedażowych.
  • Tworzeniem i prezentowaniem ofert.
  • Udziałem w targach i konferencjach.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli charakteryzujesz się:

 

  • Wysokim poczuciem odpowiedzialności za swój obszar.
  • Nastawieniem na rezultaty.
  • Nastawieniem na rozwiązywanie problemów.
  • Entuzjastycznym podejściem do wyzwań.
  • Umiejętnością pracy pod presją czasu.
  • Dużą chęcią rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności.

Czego potrzebujesz, aby skutecznie wykonać powierzone Ci zadania:

 

  • Doświadczenie w sprzedaży relacyjnej, jako Key Account Manager (minimum 5 lat).
  • Doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT do sektora transportu rozumianego jako zarządcy infrastruktury transportowej.
  • Znajomości Prawa Zamówień Publicznych.
  • Mile widziana znajomość technologii Esri lub innej GIS.
  • Wykształcenia wyższego.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość zagadnień BIM i Digital Twin w branży będzie dodatkowym atutem.

Jakich umiejętności potrzebujesz:

 

  • Umiejętności nawiązywania kontaktów, komunikatywności oraz otwartości w kontaktach z partnerami biznesowymi.
  • Umiejętności budowania długotrwałych relacji.
  • Umiejętności negocjacyjnych i prezentacyjnych.
  • Koncentracji na celach i zadaniach.
  • Odporności na stres.
  • Umiejętności samodzielnego działania.
  • Zdolności analitycznego myślenia.
  • Odpowiedzialność za działania własne oraz innych uczestników procesu sprzedażowego.
  • Gotowość do podróży służbowych.
  • Prawo jazdy kat. B.

Dlaczego warto?

 

  • Chcesz dołączyć do małego, ale wykwalifikowanego zespołu?
  • Szukasz nowych wyzwań?
  • Czujesz się gotowy mierzyć z nowymi zadaniami?
  • Chcesz spróbować swoich sił w nowej roli?

Jesteś zainteresowany/na?

Aplikuj teraz!

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty, które będą spełniały wymagania formalne. Pozostałym Kandydatom bardzo dziękujemy za zainteresowanie.