Analityka przestrzenna w biznesie Segmentacja klientów, analiza konkurencji
i potencjału lokalizacji.
Przestrzenna analityka biznesowa pozwala na usprawnienie planowania działań oraz współpracy z innymi organizacjami. Pomaga także podnieść jakość podejmowanych decyzji i zwiększyć efektywność procesów biznesowych.
Zarezerwuj swoje miejsce:
Podczas webinaru dowiesz się jak:
Wybrać najlepszą lokalizację inwestycji uwzględniając m.in. informacje o potencjalnych klientach (np. stopień ich zamożności), natężenie ruchu czy obecności konkurencji.
Wybrać i dostosowywać sprzedawany asortyment (np. cena, ilość) do klientów w danej lokalizacji.
Odnajdować nowe możliwości i budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem analiz lokalizacyjnych.
Poznaj naszych prowadzących:
Karol Sawicki
Od roku 2008 związał swoją aktywność zawodową z rynkiem systemów informacji geograficznej (GIS). W Esri Polska odpowiedzialny jest za rozwój działu rynku biznesowego i produktów służących do przetwarzania, zarządzania i wizualizacji danych biznesowych w geoprzestrzeni.
Jakub Chmielnicki
Absolwent wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Z firmą Esri Polska związany od 2019 roku. W dziale Technicznego Wsparcia Sprzedaży odpowiada między innymi za prezentację wybranych produktów ze środowiska ArcGIS oraz aktualizowanie wiedzy klientów na temat nowości technicznych.