Wsparcie techniczne – kontakt
Wsparcie techniczne – kontakt

Wsparcie techniczne – kontakt

Aby uzyskać potrzebną pomoc – skontaktuj się ze wsparciem technicznym Esri.

Uzyskaj wsparcie korzystając z konta MyEsri:

Esri Polska Logo

My Esri support

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem systemu MyEsri postępując zgodnie z instrukcją.

Jeśli nie posiadasz konta we wspomnianym systemie, postępuj zgodnie z instrukcją Tworzenie konta globalnego w serwisie my.esri.com.
Gdy zaś posiadasz konto, skontaktuj się z administratorem witryny MyEsri w swojej instytucji w celu przyznania dostępu i nadania odpowiednich uprawnień.
Jeśli nie wiesz kto jest administratorem w Twojej instytucji lub nie możesz się z nim skontaktować, napisz na adres mailowy: sprzedaz@esri.pl

Uzyskaj wsparcie kontaktując się z naszym supportem:

support@esri.pl

Na zapytania e-mail odpowiadamy w godzinach 8:00 – 16:00

+48 22 749 87 29

Infolinia czynna w godzinach 8:00 – 16:00

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu