Wsparcie techniczne – kontakt
Aby uzyskać potrzebną pomoc – skontaktuj się ze wsparciem technicznym Esri.
Uzyskaj wsparcie korzystając z konta MyEsri:
My Esri support
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem systemu MyEsri postępując zgodnie z instrukcją.
Jeśli nie posiadasz konta we wspomnianym systemie, postępuj zgodnie z instrukcją Tworzenie konta globalnego w serwisie my.esri.com.
Gdy zaś posiadasz konto, skontaktuj się z administratorem witryny MyEsri w swojej instytucji w celu przyznania dostępu i nadania odpowiednich uprawnień.
Jeśli nie wiesz kto jest administratorem w Twojej instytucji lub nie możesz się z nim skontaktować, napisz na adres mailowy: sprzedaz@esri.pl
Uzyskaj wsparcie kontaktując się z naszym supportem:
support@esri.pl
Na zapytania e-mail odpowiadamy w godzinach 8:00 – 16:00
+48 22 749 87 29
Infolinia czynna w godzinach 8:00 – 16:00